Välkomna!

The Official Sex And The City Blog - Real Life

Här lär ni finna blandade kategorier - mode, kärlek, resor, familj, vänner etc.

Vem är jag? - Ni kan kalla mig "Miss X". Gossip girl wannabe? HELL to the NO!

Hit kommer jag vända mig då jag behöver göra min röst hörd, skriva ner tankar, åsikter och massa annat.

Några inlägg kommer vara utdrag ur mitt egna liv, andra kommer vara "allmänna" grejer.

Varför vill jag vara anonym? Har det någon betydelse egentligen? Se det som en roman - med en okänd författare som bara kände för att skriva ner sina känslor på papper (dator i detta fall). Jag är jag. Mer behöver ingen veta.

Antingen finner ni min blogg intressant eller ointressant - valet är ert.

Så. Luta er tillbaka. Läs och njut. Välkomna åter!

// Your very own, Miss X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0